General
Rolurile utilizatorilor în aplicația de e-learning
Student
Înscrierea studenților se poate face de către Administrator, Profesor sau prin autoînscriere. Activitățile și progresul Studentului sunt înregistrate, și notate automat după criteriile stabilite de Profesor.
Profesor
Profesorul creează cursuri utilizând activități și resurse, stabilește planul de învățare și metodele de testare, asigură interacțiunea cu studenții.
Administrator
Administratorul platformei asigură partea tehnică și suport pentru utilizatori. În general, acest rol este asigurat de EduHost pentru ca participanții să se poata concentra pe activitățile educaționale.
Părinte
Utilizatorilor minori li se pot asocia un conturi de părinte. Părintele are acces la înregistrările activităților studentului și poate deschide canale de comunicare cu Profesorii.
Pentru școlile care comandă o platformă proprie de e-learning, asigurăm noi administrarea. Utilizatorii se pot concentra doar pe activitățile educaționale.
Structura minimală a unui curs are două părți
1. Anunțuri de la profesor și forum
În general, în prima secțiune a unui curs, profesorul include două resurse: o zonă pentru anunțuri rezervată profesorului și un forum pentru discuții asicrone între participanți - se urmărește astfel crearea ubui mediu colaborativ în care oricine poate întreba și oricine poate publica răspunsuri.
2. Lecțiile(capitolele) cursului
În această zonă, profesorul structurează cursul pe capitole în care utilizează :
- ACTIVITĂȚI ( conținut care presupune participarea activă a studentilor) și RESURSE (conținut static, de exemplu texte, imagini, filme)
Testele standard sunt de mai multe tipuri:- TESTE - resursă utilizată doar pentru notare automată sau manuală; Precizări: tot ceea ce face un utilizator pe platformă este înregistrat și se reflectă în diverse forme de raportare; se pot nota inclusiv activitățile și resursele nu doar testele. Rezultatele pot fi inspectate de profesor și de părinte. Pentru teste se pot seta: perioada de susținere, timpul, metoda automată de notare, nota de trecere, feedback-ul.
PRECIZĂRI: se pot construi cursuri pentru toate materiile, inclusiv pentru matematică, fizică, chimie, etc., deoarece există editoare de formule integrate. Pentru informatică, exista laboratorul virtual de informatică.- Comunicarea între participanți: sistemul încurajează comunicarea între toți participanții, nu doar profesor-elev. În acest scop se pot folosi: forumurile de discuții asincrone, mesageria live, sesiuni chat.